قیمت رادیاتور قرنیزی

مزایای رادیاتور قرنیزی آسا

قیمت رادیاتور قرنیزی

در این‌مقاله از وب‌سایت فروش رادیاتور قرنیزی آسا قصد‌داریم قیمت انواع سیستم های رادیاتور قرنیزی آسا را با شما در میان بگذاریم.

رادیاتورهای قرنیزی بر خلاف رادیاتور پره ای و پانلی در ابعاد و اندازه های یکسان تولید نمیشود، هر شرکتی محصولی برای خود تولید و به فروش میرساند که از لحاظ حرارتی تمامی سیستم های قرنیزی باهم متفاوت هست بعضی از شرکت ها سیستم تک لوله با وزن کمتر و بعضی از شرکتها با ارتفاع کمتر یا بیشتر محصول خود را به بازار عرضه مینمایند .

 

انواع مدلها

شرکت رادیاتور قرنیزی آسا تنها کارخانه تولید محصولات قرنیزی با 5 مدل سیستم بهعنوان یکی از بهتریستم های ن تولید کنندگان این سیستم در خاورمیانه میباشد که سیستم های رزوه ای با قطر لوله 21 میلی و 16 میلی تولید میکند.

از دیگر محصولات این شرکت میتوان به سیستم فیتینگی ، اورینگی و سیستم مسی نیز اشاره کرد .

 

قیمت انواع مدلها

قیمت این نوع محصولات بر اساس نوع اتصالات و کیفیت اتصالات تعیین میگردد ، مثلا اگر از اتصالات آهنی استفاده شود قیمت پایین تر و اگر از اتصالات استیل و برنج استفاده شود قیمت بالاتر در می آید .

قیمت انواع سیستم های رادیاتور قرنیزی آسا از هر متر طول 500 هزار تومان شروع و تا 1.200 هزارتومان نیز میباشد .

لازم به توضیح میباشد که هزینه بهترین سیستم رادیاتور قرنیزی آسا از رادیاتور پره ای پایین تر در می آید.

 

مزایای رادیاتور قرنیزی آسا

شرکت صنعتی رادیاتور قرنیزی آسا

شرکت ایده طراحان گرمایش قرنیزی آسایش با برند آسا اولین تولید کننده رادیاتور قرنیزی اورجینال در کشور است. محصولات این شرکت با طراحی اختصاصی و اتصالات منحصر به فرد با تکنولوژی بروز دنیا می باشد. آسا با تفکر و همفکری متخصصان و نخبگان ایران عزیزمان موفق به طراحی این سیستم شده است.

ما اعتقاد داریم هیچ چیز به اندازه دانش و تجربه نمی‌تواند به انسان در راه افزایش کیفیت محصولات کمک کند. شرکت آسا با رویکردی دانش‌بنیان و با هدف تولید رادیاتورهای قرنیزی  در بازار جهانی پا به عرصه رقابت گذاشته‌است.

در کانال تلگرام آساوارم عضو شوید

4.8/5 - (127 امتیاز)
  1. Besyar aliiiii

  2. بسیار عالی موفق باشید

  3. گرمایش داره واقعا ؟

  4. لطفا بفرمایید چطور و در چه مرحله ای باید اینکار را انجام داد

    1. سلام
      لطفا شماره تماس برامون ارسال کنید

  5. لطفا توضیحات کامل را برام ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید

شما می توانید از برچسب ها و ویژگی های <abbr title = "HyperText Markup Language "> HTML </ abbr> استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

طراحی سایت ، طراح وب رادیاتور قرنیزی