چرا سیستم جدید ؟

چرا سیستم جدید توری

رادیاتور قرنیزی آسا با اختراع سیستم جدید توری تحولی نو در سیستم های گرمایشی را ایجاد نموده است این سیستم با ساختاری کاملا مهندسی برای اولین بار در جهان توسط مدیران شرکت رادیاتور قرنیزی آسا تولید و به بازارهای جهانی عرضه میشود

ساختار این سیستم به گونه ای متفاوت با دیگر سیستم های قرنیزی بوده و همراه با زیبایی منحصر به فرد گرمایش مطلوب و نصب کاملا متفاوت را شامل میشود .

این سیستم از لوله های رفت و برگشت پشت قرنیز که در دو طرح اختصاصی  رزوه ای و اورینگی تولید شده است ، با کارایی کاملا متفاوت و به در خواست و انتخاب مشتریان محترم میباشد.

با حذف کاورهای ابتدا ، انتهایی و نیز کنج های داخل و بیرون که برای پوشانده شدن اتصالات قرنیزی به کار برده می شود و باعث دو تیکه دیده شدن پروفیل قرنیز میگردید در این سیستم کاملا حذف و سیستم توری با نصب ویژه و فارسی بر نمودن در زاویه ها  زیبایی خاص همراه با نصب سریع و خیلی راحت را فراهم میسازد.

حذف کلیپس و عینکی یکی دیگر از مزیتهای سیستم جدید میباشد که همواره مشکلات زیادی را برای نصابان و همکاران عزیز بوجود اورده بود.

 

امتیاز شما post
  1. سیستم جدیدتون کجا اجرا شده از نزدیک ببینیم

    1. پروژه های زیادی اجرا شده تشریف بیارید ادرس شرکت جهت بازدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید

شما می توانید از برچسب ها و ویژگی های <abbr title = "HyperText Markup Language "> HTML </ abbr> استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

طراحی سایت ، طراح وب رادیاتور قرنیزی