نحوه عملکرد رادیاتور قرنیزی آسا

رادیاتور قرنیزی آسا سیستم گرمایشی نوین در صنعت تأسیسات ساختمانی محسوب می شود که زیبایی خاصی را در  محیط  فراهم می سازد و از طرفی باعث حذف رادیاتور های پانلی و پخش یکنواختگی گرما را در یک سیستم فراهم آورده و در عین حال معایب سیستم های قبلی گرمایش را رفع کرده است.

قرار گرفتن لوله های رفت و برگشت در پشت قرنیز و کاهش لوله کشی آب گرم ورودی از منبع تغذیه (پکیج یا موتور خانه)وارد قرنیز شده و با توجه به  اینکه جنس قرنیز از الومینیوم خالص میباشد حرارت خود را سریعتر به محیط انتقال میدهد.

گرما در رادیاتورهای قرنیزی سریع و مثل سیستم گرمایش از کف یکنواخت و از ارتفاع پایین در اتاق پخش شود.

با حذف رادیاتورهای دیواری امکان ایجاد تنوع بیشتر در چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی فراهم شده  و نیز نصب بدون مانع پرده ها و استفاده بهینه از تمامی بخش های ساختمان برای چیدمان منزل  را فراهم می آورد.

رسیدن یک اتاق سرد به دمای ایده آل و آسایش با رادیاتور های دیواری حداقل 1ساعت و در سیستم گرمایش از کف به بیش از 6 ساعت بوده ولی در رادیاتور های قرنیزی  آسا به علت توزیع یکنواخت دمایی ، یک اتاق کاملا سرد ، در مدت زمان کمتر از 20 دقیقه به حد مطلوب می رسد.

امتیاز شما post

دیدگاهتان را بنویسید

نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید

شما می توانید از برچسب ها و ویژگی های <abbr title = "HyperText Markup Language "> HTML </ abbr> استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

طراحی سایت ، طراح وب رادیاتور قرنیزی