روش های برقراری توازن گرمایی رادیاتور قرنیزی

روش های برقراری توازن گرمایی رادیاتور قرنیزی

روش های برقراری توازن گرمایی رادیاتور قرنیزی

در این‌مقاله از وب‌سایت فروش رادیاتور قرنیزی آسا، قصد‌داریم روش های برقراری توازن گرمایی رادیاتور قرنیزی را برای‌شما توضیح دهیم.  رادیاتور قرنیزی در پایین ترین نقطه دیوارهای خانه و گاهاَ به جای قرنیز و یا مجاور با قرنیز نصب می‌شود. در خانه‌های تازه درحال‌ساخت معمولا لوله های گرمایش رادیاتور در زیر کار برای آنها بصورت جفت جفت تهیه می‌شود. مصرف لوله دراین سیستم گرمایشی حدود 50 درصد کمتر از سیستم لوله کشی رادیاتوری است. شاید 20 درصد به نسبت خانه و یا کمتر لوله نسبت به گرمایش از کف نیاز دارد.

روش های برقراری توازن گرمایی رادیاتور قرنیزی
روش های برقراری توازن گرمایی رادیاتور قرنیزی

اقدامات اصلی توازن گرمایی رادیاتور قرنیزی

تنظیم جریان آب

برای این‌کار باید میزان جریان آب و مقدار آبی که به هر رادیاتور می‌رسد با تنظیم ورودی آب کنترل کنید. بدین منظور باید رادیاتور اولی کمترین ورودی آب و آخرین رادیاتور بیشترین ورودی آب را در برداشته باشد.

تست میزان توازن گرمایی رادیاتور قرنیزی

می‌توان اقداماتی برای‌اطمینان از اینکه تمامی فضاها به‌یک اندازه گرم می‌شوند نیز انجام دهید. همچنین  می توانید از برخی تجهیزات استفاده کنید. اغلب این تجهیزات فقط برای این نوع رادیاتور استفاده نمی‌شود و تقریبا می‌توانیم بگوییم عمومیت دارند. نمونه ای از این تجهیزات استفاده شده را می‌توان ترموستات محیطی را نام برد. برای این کار باید در سمت راست و یا چپ هر دیوار یک لوله رفت و یک لوله برگشت تعبیه شود. در این حالت در همه زوایه ها و پیچ های دیوار باید یک جفت لوله رفت و برگشت گذاشته شود.

توان گرمایشی رادیاتور

توان گرمایشی رادیاتور ها بر اساس نوع دمای مورد نیاز در نظرگرفته شود. ممکن است در این مواقع طول دیوار بلند تر از حد مورد نیاز باشد. در اینجا لازم‌است میزان ورودی آب به رادیاتور بواسطه شیر ورودی رادیاتور کم شود. یا ترموستات محیطی حتما نصب‌شود. موارد انبساط و انقباض هم در رادیاتور قرنیزی همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند. بدین مفهوم که آب در شرایط گرم شدن انبساط پیدا می‌کند و وقتی سرد شد منقبض می‌شود. پس اگر از پکیج برای گرمایش استفاده می‌کنید که مشکل را منبع انبساط خود پکیج حل خواهد کرد. در غیر این صورت اگر از سیستم موتورخانه ای استفاده می‌کنید باید یک منبع انبساط بسته برای این موضوع حتما تعبیه کنید.

شرکت صنعتی رادیاتور قرنیزی آسا

شرکت ایده طراحان گرمایش قرنیزی آسایش با برند آسا اولین تولید کننده رادیاتور قرنیزی اورجینال در کشور است. محصولات این شرکت با طراحی اختصاصی و اتصالات منحصر به فرد با تکنولوژی بروز دنیا می باشد. آسا با تفکر و همفکری متخصصان و نخبگان ایران عزیزمان موفق به طراحی این سیستم شده است.

ما اعتقاد داریم هیچ چیز به اندازه دانش و تجربه نمی‌تواند به انسان در راه افزایش کیفیت محصولات کمک کند. شرکت آسا با رویکردی دانش‌بنیان و با هدف تولید رادیاتورهای قرنیزی  در بازار جهانی پا به عرصه رقابت گذاشته‌است.

در کانال تلگرام آساوارم عضو شوید

4.9/5 - (236 امتیاز)
  1. بجا و کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید

شما می توانید از برچسب ها و ویژگی های <abbr title = "HyperText Markup Language "> HTML </ abbr> استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

طراحی سایت ، طراح وب رادیاتور قرنیزی